مت بوتی، رئیس استودیوی بازیسازی ایکسباکس، در مورد تغییرات زیاد رهبران ارشد تیم توسعه Halo Infinite اظهار نظر کرده و گفته است که گردش مالی در زمینهای مانند توسعه بازی طبیعی است. او همچنین پیشنهاد کرد که برخی از توسعهدهندگانی که تیم را ترک کردند، ممکن است دیدی برای Halo Infinite داشته باشند که برخلاف خواستههای دیگران باشد.
بوتی در گفتگو با نیویورک تایمز در مورد جدایی تیم لونگو، مدیر خلاقیت و مری اولسون، تهیه کننده اجرایی و همچنین کریس لی، رئیس سابق استودیو FPS صحبت کرد.
بوتی گفت: "همیشه جابجایی رهبران وجود دارد - این امر اجتناب ناپذیر است." وی افزود که گاهی اوقات "تحرک پروژه به یک سمت می رود و آن شخص چشم اندازی دارد که به سمت دیگری می رود."
نظر Booty جالب است که در مورد آن فکر کنید، اما هیچ نکته خاصی در مورد جهت متفاوت Halo Infinite که ممکن است در طول توسعه در نظر گرفته شده باشد را شامل نمی شود.
پس از رفتن لی، جوزف استاتن، کهنه کار مایکروسافت، برای رهبری تیم توسعه Halo Infinite وارد عمل شد. پس از جدایی لی، فیل اسپنسر، رئیس ایکسباکس، گفت که او معتقد است گردش مالی در زمینههای خلاقانهای مانند توسعه بازی در واقع چیز خوبی است. اسپنسر گفت: "من هیچ نگرانی خاصی در مورد Halo Infinite ندارم. من در واقع فکر می کنم در دراز مدت، گردش مالی چیز سالمی است زیرا ما افرادی را می خواهیم که واقعاً با چیزهایی که روی آنها کار می کنند انگیزه داشته باشند."
نسخه بتای چند نفره Halo Infinite در 15 نوامبر منتشر شد و تاکنون با استقبال بسیار مثبتی روبرو شده است. این کمپین قرار است در تاریخ 8 دسامبر منتشر شود و در Game Pass در دسترس خواهد بود.
آیا شما این متن را پسندیدید ؟ جهت ثبت ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید .
جهت ثبت نظر ابتدا در سیستم ثبت نام کنید.